Az Alföldi Tej Kokárdás márkáját vásárolta meg az Aldi
Székesfehérvári sajtótájékoztatón jelentették be: az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. megvásárolta az Alföldi Tej Kft. Kokárdás márkáját.
Az Aldi és az Alföldi 2015-ben kezdték el forgalmazni a kizárólag magyar termelőktől származó tejből a magyar fogyasztói igényekhez alakított Kokárdás termékeket. A márkanév alatt 12 terméket kínálnak, de szeretnék tovább bővíteni a kínálatot - mondta el Bernhard Haider, az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója. Olyan termékeket is forgalmazhatnak Kokárdás márkanév alatt, amiket az Alföldi nem tud gyártani, de más gyártók képesek az elvárt színvonalat teljesíteni.
Az Aldi és az Alföldi Tej stratégiai partnerek már 10 éve
Bernhard Haider közölte, szinte biztosan felveszik a Kokárdás kínálatába a trappista sajtokat és a Túró Rudit, de a magas minőség, a magyar alapanyag és feldolgozás nem változik. A jövőben az Alfölditől vásárolják majd a biotejet, így az első kiskereskedelmi áruházlánc lesznek, ahol valamennyi kiszerelésű friss és UHT-tej, továbbá minden típusú trappista sajt magyar termék lesz. Az Alföldi Tej 2003-ban 23 taggal indult, s 2004-2005-ben elindították a feldolgozást a fehérvári tejüzem megvásárlásával. Azóta tízmilliárd forintot költöttek az üzem fejlesztésére.
MTI/T.D.